מלון משכנות רות דניאל פועל רבות להנגיש את שירותיו לציבור האנשים עם מוגבלות ,במטרה להעניק חווית שהייה העונה לצרכיהם הייחודיים.
אנו פועלים על פי המוגדר בתקנות נגישות השירות ונציגי ההזמנות של המלון ישמחו לספק פרטים עבור הסדרי הנגישות הקיימים.
במסגרת החוק במלון רכז נגישות – מר יובל קולמן.

הסדרי נגישות במלון משכנות רות דניאל:
לנוחיותכם, מפורטים הסדרי הנגישות העומדים לשירותכם במלון משכנות רות דניאל:

חניות נכים:
במלון 2 חניות נכים
ישנן חניות נכים בסמוך לכניסה הראשית
בחניון התת קרקעי - מגבלת הגובה הינה 200 ס"מ

כניסה ראשית למלון:
מרחק מחניית נכים לכניסה הראשית - 4 מטרים
הכניסה הראשית לאורח בכיסא גלגלים במעבר ללא שיפוע
כנף דלת כניסה ברוחב 110 ס"מ

שרותי נכים ציבוריים:
שירותים נמצאים בקומה 0 + 1
גודל תא השירותים -רוחב פתח הדלת - 85 ס"מ
קיים מאחז יד מתקפל
דלת התא נפתחת החוצה

דלפק קבלה:
בדלפק הקבלה ישנה לולאת  השראה לשימוש אורחים עם מוגבלות שמיעה
ישנו דלפק מונמך ומותאם
לבקשת אורח ניתן פולדר לחתימה לשימוש שאינו בסמוך לדלפק

מעליות:
רוחב דלת כניסה למעליות – 110  ס"מ
גודל  מעלית - 155 ס"מ על 144 ס"מ
ישנה כריזה קולית
לחצני המעליות מובלטים וכוללים כתב ברייל.
 

חדר אוכל:
קיימת דרך נגישה לחדר האוכל
גובה מזנון להגשה עצמית - 88 ס"מ
צוות העובדים מתודרך לסייע לבקשת אורח עם מוגבלות

שירותים נוספים:
אורח המגיע ללון במלון ברכב נושא תו נכה זכאי לחניה ללא עלות למשך האירוח
לבקשת אורח ניתן לשנות את גובה המיטה ולהזיז רהיטים בחדר המותאם
לבקשת אורח ניתן ליווי וסיוע לאורחים עם מוגבלות בראייה
לבקשת אורח ניתן לשמור חניית נכים לאורח המגיע ברכב נושא תו נכה
בחדרי האירוח מועברים שידורי טלוויזיה ייעודיים הכוללים כתוביות (סמויות) 

במידה ונתקלתם בבקשות מיוחדות בנושא נגישות נשמח אם תפנו אלינו באחת הדרכים הבאות:
בטלפון:  03-5264500
בפקס:   03-5188896
בדואר אלקטרוני:    info@mishkenot-jaffa.co.il

במידה וישנן הצעות לשיפור, נשמח לקבל את פנייתכם ולסייע.